جمعه 1 ارديبهشت 1396
ن : lafee

از طریق Osmotherapy می تواند یکی جلوگیری از پیوند کلیه

امروزه، پیوند کلیه است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. اما، بیشتر و بیشتر بیماران متوجه می شوند که آن است که بهترین درمان نیست. به تازگی، یک بیمار تعجب که از طریق Osmotherapy می تواند یکی جلوگیری از پیوند کلیه. در حال حاضر این مقاله آن را در جزئیات توضیح خواهم داد.

Osmotherapy است همچنین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه نامیده می شود. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، شما لازم نیست که به انجام پیوند کلیه.

این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی اغلب به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. بیشتر مهم، داروهای گیاهی برای بیماران در یک فرایند انتخاب، در نتیجه دستیابی به یک اثر دقیق برای تعمیر کلیه بیمار. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم به تعمیر کلیه بیمار. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت را می توان به تدریج با استفاده از این درمان تعمیر.

قبل از اتخاذ این درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید به بیرون از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات دفع نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، سموم، حذف درمان باید ابتدا به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن است. علاوه بر، سایر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان، داغ فشرده درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

این درمان می شود حدود یک ماه، که در آن وضعیت بیماری خود را می تواند بهبود زیادی و سپس عملکرد کلیه نیز به تدریج ترویج اجرا شده است. همراه با بهبود عملکرد کلیه، پیوند کلیه می تواند به طور طبیعی اجتناب شود.

آیا شما هنوز هم شک در مورد می توانید یکی جلوگیری از پیوند کلیه با Osmotherapy به؟ اگر چنین است، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: از طریق Osmotherapy می تواند یکی جلوگیری از پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.